Ήρθε η νέα Skoda Octavia G-TEC με φυσικό αέριο

Στην «καρδιά» της, υπάρχει ο νέος 4κύλινδρος 1.5 TSI, με την απόδοση του υπερτροφοδοτούμενου συνόλου να αγγίζει τους 131 ίππους και τα 200 Nm μέγιστης ροπής από τις 1.400 rpm.

Λειτουργεί σε κύκλο Miller, που επιτρέπει πιο γρήγορο κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής, με αποτέλεσμα τη μικρότερη εισροή αέρα, συνεπώς και τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

Η συμπίεση για την περίσταση είναι 12,5:1, υψηλότατη για κινητήρα με υπερπλήρωση, με προφανή οφέλη στο βαθμό απόδοσης.

Το turbo είναι μεταβλητής γεωμετρίας, κάτι που επιτρέπει την ταχύτερη απόκριση του κινητήρα στις χαμηλές στροφές, εξαλείφοντας σχεδόν το turbo lag.

Η ομαλή μετάβαση σε βενζίνη γίνεται μόνο όταν η πίεση στις δεξαμενές φυσικού αερίου είναι κάτω από 11 bar και η εξωτερική θερμοκρασία είναι κάτω από -10 βαθμούς Κελσίου.

Αυτό συμβαίνει και για λίγα λεπτά αμέσως μετά τον ανεφοδιασμό  με φυσικό αέριο (περίπου 5), μέχρι να αξιολογήσει ο εγκέφαλος την ποιότητά του.

Με νέες μειωμένες τιμές η Skoda Octavia
Αυτονομία 500 + 190

Με τη χωρητικότητα των δεξαμενών CNG που βρίσκονται κάτω από το χώρο αποσκευών να είναι στα 17,33 kg (σε πίεση 200 bar), η αυτονομία με φυσικό αέριο φτάνει τα 500 km.

Η βενζίνη έχει βοηθητικό ρόλο, και με το ρεζερβουάρ 9 λίτρων η συνολική αυτονομία μπορεί να ξεπεράσει και τα 690 km.

Κατανάλωση… Scooter

Tο χαμηλό κόστος κίνησης είναι το βασικότερο πλεονέκτημα ενός μοντέλου με φυσικό αέριο.

Στην περίπτωση της Octavia G-TEC, η μέση κατανάλωση φυσικού αερίου κυμαίνεται στα 3,6-4,5 kg/100 km (WLTP), κάτι που μεταφράζεται σε κόστος κίνησης 3-3,8 ευρώ ανά 100 km!

Με όρους κόστους, μιλάμε για μία κατανάλωση σε μεσαίο οικογενειακό παραπλήσια με αυτή ενός Scooter!

Σύμφωνα με τη Skoda, η Octavia G-TEC εκπέμπει 25% λιγότερο CO2 από την αντίστοιχη έκδοση βενζίνης, ενώ και τα NOx αλλά και τα μικροσωματίδια είναι σε σημαντικά χαμηλότερα επίπεδα.

Ενδεικτικά, ο παρακάτω Πίνακας παρουσιάζει τη διαφορά κόστους χρήσης (συνυπολογίζονται το κόστος καυσίμου και τα τέλη κυκλοφορίας) της νέας Skoda Octavia G-TEC, σε σχέση με τις εκδόσεις βενζίνης και diesel.

OCTAVIA Grand Coupe G-TEC TDI TSI
1.5 131 PS 2.0 116 PS 1.0 110 PS
Κόστος καυσίμου για 100 χλμ. (€) 2,92 4,05 6,60
Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (€) 85 84 105
Κόστος 5ετίας (75.000 χλμ.) (€) 2.612 3.457 5.472
Διαφορά σε σχέση με G-TEC +24% +52%
Οι τιμές της νέας Skoda Octavia G-TEC

Σε πρώτη φάση, η έκδοση φυσικού αερίου της νέας Octavia θα είναι διαθέσιμη μόνο με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.

Aπό την άνοιξη του 2021 ο συνδυασμός θα γίνεται και με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Οι μόνες διαφορές σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις εντοπίζονται στη μείωση του χώρου αποσκευών κατά 25% λόγω δεξαμενών (455-1.410 και 495-1.560 λίτρα αντίστοιχα).

Στο εσωτερικό, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων ανήκει στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης G-TEC που έχει διαμορφωθεί ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες της συγκεκριμένης έκδοσης καυσίμου.

Σε αυτόν, ο οδηγός μπορεί να βρει πληροφορίες σχετικά με την ποσότητα και την ποιότητα του CNG στις δεξαμενές, τη μέση και τη στιγμιαία κατανάλωση, την αυτονομία με CNG όπως και τη συνδυαστική αυτονομία (CNG & αμόλυβδης) καθώς και τη θερμοκρασία ψυκτικού.

Αντίστοιχες αλλαγές έχουν γίνει και στις απεικονίσεις του συστήματος infotainment.

Οι τιμές για την Grand Coupe G-TEC να ξεκινάνε από τα 24.900 ευρώ και για την Sportswagon G-TEC από τα 26.200 ευρώ.

ΕΚΔΟΣΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ
OCTAVIA GRAND COUPE G-TEC
AMBITION 1.5 TGI 131 PS DSG7 24.900 €
STYLE 1.5 TGI 131 PS DSG7 27.500 €
OCTAVIA SPORTSWAGON G-TEC
AMBITION 1.5 TGI 131 PS DSG7 26.200 €
Plug-in υβριδική η νέα Skoda Octavia RS (pics&vid)

The post Ήρθε η νέα Skoda Octavia G-TEC με φυσικό αέριο appeared first on Η Βραδυνή.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο… vradini.gr


Διαβάστε επίσης!

loading...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *