Δεν απαντούσαν στο 155 του ΕΦΚΑ και ο Μηταράκης πήγε στο τηλεφωνικό κέντρο

Το μπάχαλο που επικρατούσε και επικρατεί ακόμα στην κρατική μηχανή ήλθε να επιβεβαιώσει ένα ακόμα περιστατικό. Επανειλημμένες προσπάθειες να επικοινωνήσει με το 1555 του ΕΦΚΑ έκανε ο νέος υφυπουργός Εργασίας, Νότης Μηταράκης. Ωστόσο οι προσπάθειες δεν τελεσφόρησαν και ο ίδιος απηυδισμένος πραγματοποίηση απροειδοποίητη επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο.

Ο κ. Μηταράκης συνομίλησε με υπαλλήλους που είναι επιφορτισμένοι με την έκδοση συντάξεων ελευθέρων επαγγελματιών, αλλά και με πολίτες.

«Οι ελλείψεις που έχει ο ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία είναι τραγικές. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον όγκο των κλήσεων των πολιτών. Στερείται λύσεων και σε θέματα λογισμικού και σε θέματα hardware», ανέφερε μετά την επίσκεψή του ο κ. Μηταράκης.

«Παράλληλα, οι συνθήκες εργασίας εντός του κτιρίου είναι απαράδεκτες. Προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η άμεση ψηφιοποίηση των δεδομένων, για να προχωρήσουμε στην ηλεκτρονική έκδοση των συντάξεων και η ενίσχυση των υποδομών για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Το επίκεντρό μας είναι οι πολίτες» πρόσθεσε.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο… fimotro.gr


Διαβάστε επίσης!

loading...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *