Ροή ειδήσεων Υγεία

Τα γονίδια ευθύνονται για την αγάπη σας προς την άσκηση

Οι περισσότεροι άνθρωποι λαμβάνουν μια ψυχική ανταμοιβή όταν αυξάνονται τα επίπεδα ντοπαμίνης.

Η ντοπαμίνη είναι μια χημική ουσία του εγκεφάλου που σχετίζεται με την κίνηση, την ευχαρίστηση και την ευεξία. Αλλά μερικοί άνθρωποι δεν έχουν το ίδιο όφελος με την αύξηση της ντοπαμίνης, λόγω των γονιδίων που σχετίζονται με την απελευθέρωση της, δήλωσε ο ερευνητής της μελέτης Rodney Dishman.

Η ποικιλία στα γονίδια των υποδοχέων της ντοπαμίνης, καθώς και σε ορισμένα άλλα γονίδια του νευρικού συστήματος, μπορεί να αιτιολογήσει γιατί περίπου το 25 % των συμμετεχόντων της έρευνας δεν γυμνάζονται όσο συνιστάται.

Σε συνδυασμό με την προσωπικότητα, εκτιμάται ότι αυτά τα γονίδια μπορεί να ευθύνονται για το ότι μερικοί άνθρωποι έχουν μία φυσική παρόρμηση στο να είναι δραστήριοι, ενώ άλλοι όχι. Μήπως αυτό σημαίνει ότι είστε καταδικασμένοι σε μια ζωή οκνηρίας, αν δεν έχετε ποτέ αισθανθεί την ευχαρίστηση από την άσκηση;

Ακόμα κι αν μερικοί άνθρωποι είναι λιγότερο γενετικά διατεθειμένοι να απολαύσουν την άσκηση, μπορούν να ξεπεράσουν αυτό το εμπόδιο και να δημιουργήσουν μια υγιή και ευχάριστη συνήθεια για τον εαυτό τους.

Μπορείτε να αποφασίσετε να είστε δραστήριοι και να γυμνάζεστε με αποτέλεσμα αυτό να εντυπωθεί στο μυαλό σας, έτσι ώστε η άσκηση να γίνει ευχάριστη και να σας ανταμείβει.

Δύο ισχυρές στρατηγικές για την οικοδόμηση της συνήθειας της άσκησης περιλαμβάνουν την εξεύρεση μιας σωματικής δραστηριότητας που πραγματικά απολαμβάνετε και να συνεργάζεστε με άλλους ανθρώπους που έχουν θετικές κοινωνικές αλληλεπιδράσεις κατά τη διάρκεια της προπόνηση σας.

Επί του παρόντος, μόνο το ήμισυ περίπου των ενηλίκων στις Ηνωμένες Πολιτείες κάνουν αρκετή αερόβια άσκηση ενώ μόνο το 20% κάνουν αερόβια άσκηση σε συνδυασμό με προπόνηση ενδυνάμωσης.

Αν δεν έχετε βρει κάτι που να σας ευχαριστεί, είτε δραστηριότητα είτε ανθρώπους να γυμνασθείτε μαζί, τότε δεν έχετε κανένα κίνητρο για να συνεχίσετε και να απολαύσετε τα οφέλη της άσκησης.

Πηγή: Λόγω Διατροφής

Διαβάστε επίσης:

Κακή διάθεση: 5 φυσικοί τρόποι αύξησης της σεροτονίνης

Ποια είναι η ελάχιστη «δόση» γυμναστικής για να θωρακιστείτε ενάντια στην κατάθλιψη

Τα διατροφικά λάθη που επηρεάζουν την ψυχική υγεία

Εαν θελετε να τα μαθαίνετε όλα για την Υγεία κάνετε like ΕΔΩ ►

Πηγή: onmed.gr


Διαβάστε επίσης!

loading...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *